Betaalmethoden
LouVik BV werkt met diverse betaalmethoden:
1) Voorafbetaling: na ontvangst van uw betaling of een betalingsbewijs verzenden wij zo snel mogelijk uw bestelling.
2) Elektronische betaling via Mollie:
Wij bieden volgende elektronische betaalsystemen aan: Ideal, Bancontact, Paypal,
Klarna Achteraf Betalen (betaal na 21 dagen):
Tijdens het afrekenen hoeven klanten alleen basisinformatie in te vullen, wat het betaalproces zeer eenvoudig maakt. Zodra het product is verzonden, krijgt de klant een betaalnotificatie en kan hij betalen. Betalen kan rechtstreeks via bankoverschrijving, ofwel via het Klarna-klantenportaal of de Klarna-app. Daar kan de klant met één klik betalen, waardoor toekomstige aankopen nóg vlotter verlopen.
De verschillende statussen van Klarna:
Geautoriseerd | De klant heeft de bestelling bevestigd. De kredietcheck van Klarna was succesvol en de bestelling is goedgekeurd. De producten kunnen nu worden verzonden. |
Mislukt | De bestelling is afgewezen, omdat de krediet controle van de klant door Klarna is mislukt. Deze status is definitief en kan dus niet worden gewijzigd. |
Informatie Klarna:
www.klarna.com
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je niet kan betalen voor je bestelling met je gewenste betaaloptie. Verschillende factoren, zoals wijzigingen in contactgegevens, onvoldoende betalingsgeschiedenis, eerdere bestelgeschiedenis, kredietinformatie, gemiste of late betalingen of gerapporteerde financiële problemen kunnen ertoe leiden dat je bestelling met Klarna op dit moment niet automatisch wordt goedgekeurd.
Als verantwoordelijke kredietverstrekker keurt Klarna niet alle betalingen goed. Dit ondersteunt verantwoordelijke en ethische bestedingsgewoonten.
We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als een bestelling niet goedgekeurd wordt, zeker wanneer er eerder wel een werd goedgekeurd. Ons goedkeuringsproces zorgt er echter voor dat Klarna op een verantwoordelijke manier krediet en diensten verstrekt aan onze klanten.
Als je opnieuw aankopen wilt doen met Klarna, raden we het volgende aan:
● Als je openstaande bedragen hebt voor aankopen bij Klarna, raden we je aan om er eerst enkelen ervan te betalen om de kans op goedkeuring voor je volgende bestelling te vergroten
● Het totaalbedrag in het winkelmandje is mogelijk te hoog, dus probeer om (een) item(s) te verwijderen en probeer het opnieuw
● Zorg ervoor dat je naam en factureringsadres overeenkomen met dat van uw rekeningnummer of kiezerslijst
● De tijd dat je al klant bent van Klarna, kan je limiet mogelijk verhogen. Geschiedenis van positief gedrag als klant van Klarna kan je kansen verhogen om goedgekeurd te worden
Goed om weten
● Elke bestelling is een nieuwe beslissing. Een weigering betekent niet dat je aankopen in de toekomst altijd zullen worden geweigerd
● Veel pogingen in een korte tijd om aankopen te doen, kan resulteren in weigering (preventie van fraude)
● De beslissing voor goedkeuring is niet alleen gebaseerd op de kredietinformatie maar in combinatie met verschillende interne gegevens, zoals onder andere je betalingsgeschiedenis